четвртак, 16. фебруар 2012.

veceras pricam sa bogom, on mi kaze da ne postoji, sedfim sa dve kurve i jednim pederom u sobi i do jaja nam je. slusamo madonnin novi single give me all ur lovin da je do jaja. i tako marko me danas nije zvao, vise me ne zove i nece da me zove ili sta god pojma nema ali to u ovom jako presudnom trenutku nije bitno jer meni marko nista ne znaci a ni amerikanac ma ko ih jebe ja sad sipu mipu i meni je do jaja..... no ele priocam ja sa bogom i on mi kaze da ludi ne postoje postojimo samo mi bolesni koje je on modifikovao na nekiloko naticina tacnije bog je naporavio raj i pakao ali na zemlji i ono sto za boga predstavlja pakao jesu nase mentalne i dusevne bolesti....kocka droga alkohol cigarete prostitucija perverzije svakavi nagoni i mi svi zimo sa tim dusevnim bolovima jako tesko i to za nas predstavlja samo ubistvo dok ljudi koji nemaju psihickih problema nazivaju ludim jer ih nista na ovom svetu ne dotice odnosno nemaju dusevne i mentalne boli odricu se uma oni bez umni i bezbozni sto nas dovodi do toga da je i bog i religija pbolest koja nas je najvise obuhvatila. kolektivno i globalno, globalno moljenje necemu sto postoji u nasem umu samo i o cemu svi otvoreno pricamo , on je zrobljen u nasem umu i poenta je da se mi odreknemo uma i necega sto postoji u njemu i da budemo bezumni majmunii tako cemo doveka biti slobodni

Нема коментара:

Постави коментар